Wie zijn wij?

Img

Medewerkers Technische Dienst

Onze ICT’ers zorgen er achter de schermen voor dat de alarmtoestellen goed (blijven) werken. Ze voeren updates uit en zorgen dat alle (technische) kennis op het gebied van personenalarmering bij henzelf en binnen onze organisatie up to date is en blijft. Ook programmeren ze de alarmtoestellen.


Img

Centralisten

Als u uw alarmknop indrukt, komt u in contact met de zorgcentrale waar onze centralisten werken. Ze nemen snel alarmoproepen aan en maken vervolgens een professionele inschatting óf er hulp nodig is én welke hulp er precies nodig is. Als het nodig is, schakelen ze professionele hulp in.


Img

Kantoormedewerkers

Onze kantoormedewerkers zorgen ervoor dat alle werkprocessen in onze organisatie soepel verlopen én dat de administratie nauwkeurig wordt gedaan


Img

Technisch Medewerkers

Onze Technisch Medewerkers komen bij u thuis langs om uw personenalarm voor binnen te installeren of om een reparatie uit te voeren aan uw personenalarm als er een storing is. Zij werken allemaal in hun eigen regio in Zeeland en zorgen dat alles daar goed werkt.


Vacatures

Werken bij de grootste aanbieder van Personenalarmering in Zeeland? Dat kan! Neem gerust geheel vrijblijvend contact met ons op. Of reageer op een onderstaande vacature.

Vacatures

 
TECHNISCH MEDEWERKER
Werken bij Maatje in Zeeland betekent werken in een prettige, informele organisatie die zich inzet voor kwetsbare mensen in heel Zeeland.

 
CENTRALIST
We zijn op zoek naar centralisten voor de afhandeling van alarmoproepen en telefoonverkeer t.b.v. de meldbank van Maatje in Zeeland. Je bent als centralist een cruciale spil in de hulpverlening. Daarom is het belangrijk dat je daadkrachtig en snel kunt schakelen.


We zoeken TECHNISCH MEDEWERKER

Wij zijn op zoek naar technisch medewerkers die op vrijwillige basis, tegen een kleine vergoeding, alarmtoestellen willen plaatsen en onderhouden bij onze abonnees. Elke technisch medewerker werkt in zijn of haar eigen regio en draagt door zijn of haar inzet bij aan de leefbaarheid in eigen dorp of stad.

Heeft u interesse dan kunt u op werkdagen tussen 8:30-12:30 uur
contact met ons opnemen op telefoonnummer 0118- 55 12 15
of per mail via sollicitatie@maatjeinzeeland.nl.

Wij vragen:
  • Inzet en begrip voor ouderen
  • Interesse in internetaansluitingen en telefonie
    • geen technische achtergrond nodig!
  • Vrije tijd
  • Eigen vervoer
  • Maximale leeftijd 75 jaar

Wij bieden
  • Een gedegen opleiding
  • Fijne collega's
  • Een vergoeding
  • Reiskostenvergoeding



We zoeken CENTRALIST

We zijn op zoek naar centralisten voor de afhandeling van alarmoproepen en telefoonverkeer t.b.v. de meldbank van Maatje in Zeeland. Je bent als centralist een cruciale spil in de hulpverlening. Daarom is het belangrijk dat je daadkrachtig en snel kunt schakelen. Ben je op zoek naar een baan van 8 tot 16 uur per week en wil je graag iets beteken voor anderen? Solliciteer dan op deze functie bij Maatje in Zeeland. We staan 24 uur per dag, zeven dagen per week klaar voor onze cliënten en verwelkomen je graag in ons team!

Heeft u interesse dan kunt u op werkdagen tussen 8:30-12:30 uur
contact met ons opnemen op telefoonnummer 0118- 55 12 15
of per mail via sollicitatie@maatjeinzeeland.nl.

Wij vragen:
  • Inzet en begrip voor ouderen
  • Interesse in internetaansluitingen en telefonie
    • geen technische achtergrond nodig!
  • Vrije tijd
  • Eigen vervoer
  • Maximale leeftijd 75 jaar

Wij bieden
  • Een gedegen opleiding
  • Fijne collega's
  • Een vergoeding
  • Reiskostenvergoeding


Meer informatie / solliciteren  
Afbeelding

WDTM Ketenkeurmerk personenalarmering

We voldoen bij Maatje in Zeeland aan de voorwaarden van het ketenkeurmerk personenalarmering (WDTM). Dat laat zien dat alle betrokken partijen in de keten van persoonsgebonden alarmeringsdiensten optimaal met elkaar samenwerken. Hierdoor bent u als gebruiker gegarandeerd van de hoogst mogelijke betrouwbaarheid en kwaliteit.

Keurmerk WDTM

We zijn bij Maatje in Zeeland gecertificeerd voor de rollen ‘leverancier’, ‘zorgcentrale’ en ‘aanbieder’ en we worden jaarlijks getoetst door een geaccrediteerde, certificerende instelling. 

Norm

Het keurmerk geeft u als klant of opdrachtgevers de garantie dat we aan de hoogst haalbare normen voldoen. Deze norm:

  • helpt bij het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening;
  • helpt bij het verbeteren van de kwaliteit van de interne organisatie;
  • toont aan dat we aan de verplichte wet- en regelgeving voldoen;
  • geeft de zekerheid dat we binnen de keten goed samenwerken;
  • zet uiteindelijk altijd de klanttevredenheid centraal.

We verbeteren continu door:

  • het meten en monitoren van en sturen op onze (kwaliteits)doelstellingen;
  • interne en externe analyses;
  • het uitvoeren van interne en externe audits;
  • klant- en medewerkerstevredenheidsonderzoeken;
  • het leren van klachten en signalen van onze klanten en stakeholders;
  • minimaal één keer per jaar een evaluatiegesprek met opdrachtgevers en leveranciers.