Contact
Contact opnemen via de online klantomgeving
Heeft u een abonnement op Maatje in Zeeland? Dan kunt u contact met ons opnemen via uw eigen online klantomgeving:
Nog geen abonnement?
Dan kunt u contact met ons opnemen via
info@maatjeinzeeland.nl.
Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u een selectie van veelgestelde vragen.
-
Hoe kan ik een abonnement nemen op Maatje in Zeeland?
Daarbij helpen we u graag op weg. Met behulp van de keuzehulp komt u erachter welk product en welk abonnement goed bij u past. Wanneer u uw keuze heeft gemaakt, bieden we u automatisch de mogelijkheid om een abonnement af te sluiten.
-
Hoe kan ik een wijziging doorgeven?
Dat kan via uw eigen online klantomgeving: mijn.maatjeinzeeland.nl.
Log in bij mijn.maatjeinzeeland.nl
-
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Dat kan via uw eigen online klantomgeving: mijn.maatjeinzeeland.nl.
Log in bij mijn.maatjeinzeeland.nl -
Kan ik ook een abonnement voor iemand anders aanvragen (bijvoorbeeld een familielid)?
Dat kan zeker. Een abonnement kunt u aanvragen via de keuzehulp.
-
Hoe kan ik inloggen in mijn.maatjeinzeeland.nl (de online klantomgeving)?
Dat kan door uw gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen bij het inlogscherm van mijn.maatjeinzeeland.nl. Bent u uw wachtwoord vergeten? dan kunt u daar ook een nieuw wachtwoord aanvragen.
-
Hoe kies ik welk toestel of welk abonnement er goed bij mij past?
Dat kan via de keuzehulp. Daar vult u in wat uw wensen en mogelijkheden zijn. Dan komt u vervolgens automatisch bij de voor u meest geschikte keuze uit.
-
Hoe kan ik testen of mijn alarm nog werkt?
Dat kan heel eenvoudig door de alarmknop van uw alarm in te drukken. Het maakt daarbij niet uit of u een binnen- of een buitenalarm heeft. Nadat u de knop heeft ingedrukt, komt u via het spraak-luistersysteem in contact met onze zorgcentrale. Vertel vervolgens aan onze medewerker dat u uw alarm even wilde uittesten. Dan weet deze gelijk dat er niks ernstigs aan de hand is.
Ons advies is om uw alarm één keer per maand uit te testen.
Handig om te weten: het binnenalarmtoestel maakt ook automatisch elke week een controlemelding bij Maatje in Zeeland. Het zendertje van uw buitenalarm geeft automatisch een melding wanneer u de batterij moet verwisselen. -
Hoelang duurt het voordat mijn alarmtoestel is aangesloten of wordt toegestuurd?
De tijd tussen uw aanvraag en het installeren van uw alarmtoestel voor binnen duurt meestal maximaal 4 werkdagen.
Uw alarmapparatuur voor buiten krijgt u toegestuurd. Wij verzenden doorgaans binnen twee werkdagen na de aanvraag. De levering is daarna afhankelijk van de partij die het pakketje bezorgt. Houd rekening met zo’n drie bezorgdagen (langer rond de feestdagen).
-
Hoe kan ik een wijziging doorgeven?
Dat kan via uw eigen online klantomgeving: mijn.maatjeinzeeland.nl.
Log in bij mijn.maatjeinzeeland.nl
Telefonisch contact
U kunt ons op reguliere werkdagen van 8:30 tot 12:30 uur
telefonisch bereiken via 0118 - 55 12 15
Met Maatje
sta ik er nooit alleen voor.